Jag har en underbar sambo ♥

2011-01-05 / 21:15:38

Den som skapat och gett mig så mycket glädje från hela första början är min finaste sambo. Utan honom hade vi inte haft vår underbara dotter, "hund" Kiara, familj eller den eviga kärleken. Tillsammans har vi byggt upp det här. Och tillsammans ska vi gå igenom lyckliga som olyckliga stunder. Vi vet att vi klarar allt nu. Vi har varit med om det mesta och det gav oss bara mer styrka i förhållandet. Samtidigt som vi älskar varandra så är vi även som bästa vänner. Vi kan tala om precis allt och vi vet att det alltid stannar mellan oss två. Jag älskar att vara din tjej. Och jag älskar att få dela allting med dig. Vi är som gjorda för varandra och jag ska älska dig precis som du älska mig.
Åsikter!
Postat av: Din sambo :0)

Det var snällt sagt gumman :)tycker samma om dig:) vi klarar allt !

Kommenterat - 2011-01-06 / 12:38:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥