Konferansresan, bra eller inte?

2011-01-10 / 23:01:39




Tittar på "break up", den är riktigt bra. Har sett den massvis med gånger förut med. Innan såg jag även på konferansresan, någon fler som såg? i varje fall så var det roligast att se spotlife. Tycker dem andra sög. Dom som var där inom träning var endast chefen den glade, alla andra såg ju bara sur och besvärade ut och sen dom där som  vill bygga en grej för utomjordlingar, hallå finns dem ens? då borde dem redan ha visat sig. Men i vilket fall så var det inte lika bra som väntat jag som väntade mig massvis med smaskiga detaljer om vad som brukar hända. Men men, vad tyckte ni som såg det?
Åsikter!
Postat av: Anonym

Dom va dyra dom där klänningarna, tro dom kosta runt 700-800! :) men snygga va dom.



Puss

Kommenterat - 2011-01-10 / 23:27:51  | URL - http://Jennaholmgren.blogspot.com
Postat av: Ness

tack så mkt :) längtar tills de blir fullmåne då ska ja verkligen ta kort :D

Kommenterat - 2011-01-11 / 00:01:49  | URL - http://sness.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥