Lite nervös inför imorgon

2011-01-02 / 10:38:43
Godmorgon.
Halie ville upp nio så det var också en riktigt bra tid. Vaknade strax efter att min sambo stack på jobbet. Och nu har jag och Halie även väckt upp hans bror. Han ska hem idag vid två. Så jag och Halie blir nog bara hemma och städar efter allt röj i helgen.

Men har i alla fall haft en riktigt bra helg med mycket bra sällskap. Så kan inte klaga.

Halie var duktig imorse åt upp ALL GRÖT, har inte hänt på några veckor, så skönt. Och imorgon ska hon skolas in hos dagmamma. Så nervös jag är. Man undrar ju hur det kommer gå, sen känns det i mammahjärtat att hon blivit så stor och numera ska man lämna henne där. Hoppas jag kommer gilla dagmamman bara så att det känns bra att lämna henne där. Men det visas sig imorgon. Tur min sambo slutar jobba 1 timme innan vi ska dit så han kan också hänga på dit nu första dagen

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥