Ljuva helg!

2011-01-22 / 08:34:44
Hallå där.

Nu är det helg och min stumpa ville upp vid sju, ja hon är ju van med dagmamman som sagt. Men tur man la sig i tid så att man är pigg. Ska kanske göra något idag med gumman och kanske min mamma och dom andra. Får se om dom planerat något. Men det är riktigt skönt att vara ledig känner jag. Det är ju så stressat annars. Och jag längtar inte tills på måndag. Min sambo ska jobba tidigt på morgonen så jag måste upp vid fem och ordna Halie och mig själv. Sedan till dagmamman med henne och kuta upp till bussen och in till skolan och efter det får jag skynda mig till bussen och hämta henne. Är man inte van så är man inte. Men det är väl dags att känna på hur aktiva jobbande/studerande mammor känner sig helt enkelt.

Men nu ska jag njuta av helgen så länge den varar,
älskling drog nyss på jobb "24 timmars pass". Så honom träffar vi imorgon igen. Men ska umgås med mitt busfrö nu. Hej på er!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥