Lunch prat

2011-01-02 / 14:01:51
Nu har min sambos bror åkt hem så jag och Halie är nu ensamma hemma, lite ovanligt tyst eftersom att dom senaste dagarna har det alltid varit någon här. Men nu får man ta sig ett ryck och börja städa här hemma. Tur att köket är klart i alla fall. Och att min sambos bror och min egen bror slängde alla sopor innan dom gick.

Måste bara nämna att Halie älskar madrassen som M legat på. Sitter just nu där och river sönder reklamblad och trivs. Har nyss gett henne lunch så nu ska jag chilla en liten stund innan jag börjar med stor städning. Och imorgon börjar 2011 på riktigt för både mig, sambon och Halie!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥