Måla vardagsrums bordet ;)

2011-01-29 / 10:07:06

Har nyss lagt Halie,
hon har lite oregelbundna lunchtider då hon är hemma, genom att hon vaknar så pass tidigt. Så hon fick välling och ska få lunch lite senare idag helt enkelt. Efter det så ska vi alla gå över till mammsen och måla om vårat vardagsrums bord svart. Det blir nog riktigt snyggt.

Har sovit över tio timmar i natt,
ja både jag och sambon passar på med sömn då båda är hemma. Så nu sover han. Imorgon ska han jobba 24 timmars pass.

Tänkte även passa på att plugga lite samhälls och matte ikväll, samma imorgon. Samhälls är ju bland de största läxorna som man alltid får göra hemma då jag bara har två lektioner i det.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥