Måndag = Halie dagis

2011-01-10 / 10:45:26

Nu är man vaken och jag fick sova till tio så jag har en snäll sambo som faktiskt låter mig sova ut. Halie sprninger runt här hemma, ska strax ge henne en macka sen lägga henne vid tolv så hon kommer upp strax innan två. För hon ska ju till sin dagmamma idag och äta mellis. Ska inte göra mer idag förutom det. Är lite slö och tyst idag. Idag är en sån dag, alla kan ju inte vara bra.


Tänka sig bara en vecka kvar tills jag börjar skolan, shit det var ju flera år sedan. Jag hoppas verkligen att jag klarar det och uppfyller kraven. Jag tänker inte ge upp i alla fall och göra mitt allra bästa helt enkelt!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥