Mellansel och tefatsåkning

2011-01-22 / 19:15:38

Ja, idag blev det också fullt upp, ville att Halie skulle ha kul idag. Det var tänkt att åka pulka så vi for mot Mellansel. Men då sov hon så sött i bilen så vi drog först in mot prylaffären och där fann jag en ruskigt snygg tavla "marilyn monroe" för endast 128 kronor, tyck jag var riktigt billigt. Efter det så åkte vi till en backe i hörnett och där blev Halie livrädd för skotrarna som kom så vi åkte lite tefat och sen åkte vi hem, Halie var så förstörd efter skotrarna så. Sedan fick jag och Halie mat hos mamma och det blev makaroner och köttfärsås, efter det gick vi hem och nu sover hon =) så jag ska passa på att plugga lite matte och senare se någon film och mysa ner mig. Blir tidigt sängs nu då jag fått in en liten sovrutin så vill jag inte förstöra den + så vaknar Halie vid sju nu för tiden.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥