Mobil foton

2011-01-29 / 10:38:09

Har äntligen fått in lite foton ifrån min mobil och tänkte slänga in lite gamla som aldrig visats. Kommer även in någon video sen om ni skulle vara sugen på att se :)


I höstas då vi var på lekparken i stan

Halie har somnat i fasters famn

Mim mami

Sambon


Min brorsa

Mammas hund Twix fick testa Halies kläder

Sötan!

Gumman har somnat i bilen

Lärt sig att stå =)

Bus på knasiga kojan

En tuffing i mormors solbrillor

Texten säger väl allt

Somnar så gott i bilen

Leker lite

1 av Halies födelsedags tårtor =)

Närbild

På julafton

I bilen utanför ÖB

Mumsar i sig lite hos Anders

Tuffingen, hon gillar solbrillor

Äter i v-rummet

Ser lite ledsen ut, eller hur? men det var han inte :p

Min mammas fina hund

Älskling och hans syster. Delvis lite av min brors fot!

På väg hem!

Lite mys med pappa

Somnar i bilen, älskar fotot


Leker lite i min lillebrors rum

Åsikter!
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

kul me massa kort..ja diggar stilen hon har när hon somna i bilen å hänger framåt ;) barn kan ju somna på så konstiga sätt men ändå sover dom gott hihi

Kommenterat - 2011-01-29 / 12:07:52  | URL - http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥