Mysig dag

2011-01-26 / 16:59:48

Ny kommen hem.
Först så köpte jag samhälls boken och där efter åt vi lunch på café blåbär.. Och efter det så blev det paradisbadet. Halie hade jätte kul. Vilket var roligt att se. Hon fick även mellanmål där och sen badade vi lite till. På slutet såg hon trött ut så vid fyra bestämde vi oss för att dra oss hem. Hon somnade i vagnen direkt och vi hann fynda två t-shirtar till henne för 19 kr styck. Och nu är vi hemma igen, sambon ska ge henne middag medans jag ska försöka börja med läxan som jag gruvar mig för. Men nä nu jäklar, måste ju visa fram fötterna i morgon. Vi hörs lite senare och då lär jag vara "slut i huvudet".

Fotade lite med kameran, ska försöka få in fotona ikväll. :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥