Nonstop hela dagen lång, puuust!

2011-01-20 / 20:35:09


Äntligen fann jag lite tid till att blogga. Dagen har varit helt crazy ja med andra ord fullt upp. Var först i skolan och fick sluta tidigare så vid lunchtid så mötte jag upp min älskling och gumman på stan så gick vi runt och kikade och fann lite rea, vilket jag älskar men blev inte så mycket. Köpte även block, pennor ja allt man behöver inför skolan. Efter det så gick vi på UH och åt tacobuffé och Halie åt pannkaka med grädde och sylt. Efter det var hon på bus humör och då vi skulle gå så gick hon hela vägen från UH till bussen samtidigt som hon höll min sambo i handen. Har aldrig hänt förr. Och gud så lycklig hon blev och att hon orkade gå den biten. Jag blev ju fan impad. Tuff brud :) Vi åkte hem och sen kom sambons syster hit och satt med Halie en stund medans vi stor handlade en full vagn på willys. Det blev tio påsar. Så nu har man fyllt köket med god saker igen, så skönt. Är nu hemma och har nog aldrig varit så trött och slut på. Nu måste jag sova för att bli mig själv igen.

Men innan det.. Ska kanske ta ledigt imorgon på skolan för att åka och träffa min morfar i Umeå. Måste träffa han nu så mycket det bara går, men det är bara kanske. Annars blir det en helt vanlig dag. Men jag hoppas givetvis att vi kan ta oss dit.. Så han får sig lite sällskap av oss alla. Nu hoppar jag till sängs, natti med er.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥