Ny divan soffa och liten fotölj

2011-01-28 / 19:49:48

Ja, nu har det vart svårt med uppdatering men det kommer en nu istället.
Igår köpte vi oss en riktigt snygg divan "en svart". Lite hård var den men annars är jag super nöjd över den. Blev så mycket snyggare här inne nu. Och idag efter skolan kom mamma och hämtade upp mig så vi åkte till ÖB och där köpte jag svart lack färg, ska lacka om bordet som fått så mycket fula märken. Och dessutom köpte vi en fotölj åt Halie. En röd. Tänkte ha svart och rött som tema i vardags rummet. Så de gånger vi får in bra med pengar då in handlas det nytt. Så nästa gång blir det en ny tv hylla. Men det är kul att köpa in lite nytt man känner hur bättre man trivs då.

Har precis lagt Halie och snart ska jag och älskling ha lite film mys. Fyndade en film idag och köpte någon gott påse. Så vi ska passa på då båda är lediga.

Kommer in ett foto på divan soffan senare, men ni får se Halie i sin söta fotölj istället :) gulligt va?

 


Märket där på foten är ju Sally som orsakat!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥