Nyss vaknat

2011-01-14 / 10:53:22

Det gick rätt bra att somna inat ändå, tur det. Min sambo gick upp med gumman så att jag fick sova ut lite. Nu sover dom båda och jag sitter vaken själv. Nu är helgen här och inget är planerat. Men något blir de säkert.

Hoppas också att det är bra med morfar, mamma har inte ringt så då verkar inte sjukhuset heller ha ringt. Han är ju faktiskt värd at få må bra nu, var ju inte så längesen han låg på sjukhuset. Sen får vi planera in ett besök hos han då han vilat ut sig lite mer. För just nu pallar han inte för mycket folk och sen får man hälsa på korta stunder helt enkelt.

Men ska se favorit programet nu "Seven heaven".
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥