Parning på G

2011-01-07 / 16:42:10


Har varit över hos mamma hela dagen efter vi hämtade upp lillan hos dagmamman. Vi ska ju para Kiara och hoppas på att hon en dag blir mamma. Ska bli riktigt kul om det lyckas vill säga.

Hos dagmamman gick det jätte bra och då jag kom så hoppade hon på mig och kramade om mig. Vilken lycka det var. Har hon aldrig gjort förr. På måndag ska hon dit igen och vara över där då som ska äta mellis.

Men nu så är vi hemma igen och jag hade tänkt att följa mamma till hemköp för att hämta ut mina nybeställda foton.. några ska in i scrapboken och andra upp på väggen. Måste ju få upp något nytt =)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥