Passar på

2011-01-25 / 12:41:12

... att blogga nu då Halie liks sover.
Har nyss hämtat henne hos dagmamman. Gick jätte fint idag med. Och på skolan jobbade jag på väldigt bra. Har en läxa i samhälls nu tills på torsdag som jag inte börjat med. Jag ska jämföra två ideologer/ideoliger minns inte hur det stavades som sagt. Måste börja med det ikväll och imorgon göra resten, tur man är ledig så jag får anpassa tiden åt det. Sen ska vi på paradisbadet imorgon allihopa. Vi passar på nu då vi alla är lediga tillsammans. Så det ska bli riktigt mysigt.

Idag ska jag mest städa och tvätta. Sedan blir det skräpmat i stan med familjen och min andra familj. Dessutom pluggning. Vilket tillhör varenda dag..

Har ju gruvat mig ett tag för att gå till skolan och bevisa att jag är gravid, tänker att alla bara skulle glo och ha ett nytt samtalsämne. Men just nu känns det inte som det och jag har nog haft fel. Fast iofs kan ju folk tro att jag bara är tjock nu med, men det känns välkomnade där. Och har nog aldrig trivts så bra i skolan som jag faktiskt gör nu. Jag uppskattar skolan så otroligt mycker mer nu än förr. Ja, det tyder väl på att man blivit vuxen helt enkelt.



Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥