Pluggning

2011-01-25 / 18:04:53

Ja nu har man ätit mat och umgåtts med andra familjen. Har även haft en tjurig dotter idag igen. Sen hon vakna har hon mest skrikit och tjurat, så svårt att veta vad hon vill då inget dög. Men nu är hon lite gladare då pappa kom hem. Risken är att hon blivit lite pappig nu då jag går i skolan. Det gör mig inget men bara jobbigt att ha en arg tjej här hemma. Men det ger väl med sig till slut. Imorgon är vi alla lediga så risken är ju att vi alla är glada då och särskilt då vi ska åka och ha kul :)

Måste kunna plugga lite ikväll men shit så jag är slut i huvudet, bara att ge gärnet ändå!! Får dricka mycket vatten och äta frukt så kanske jag får upp lite energi!





Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥