Scones och thé, i love it!

2011-01-11 / 22:22:18

Oh yes, min händiga sambo bakar scones så snart blir det scones och thé I LOVE IT. Visst fan är det gott? Ska nog sätta på en skräckis med och mysa till det ordentligt. Har snart sett på alla jag laddade hem hos mamma sist, så det är snart dags att ladda hem fler. Tur vi är grannar så säg. Jamenvisst.

Imorgon, händer då?
Halie ska till dagmamman klockan nio och ska äta lunch där för första gången. Så vi ska hämta hennes vid halv tolv-tolv. Efter det så beger vi oss på ett såkallat "hemligt uppdrag". Och efter bara det är vi nog trötta. Man blir så trött av att röra på sig mycket, det tar på krafterna. Stackars sambon ska också iväg och jobba vid sex på kvällen men tur att han slutar vid tio.

Nä nu ska jag njuta lite av det goda, ha en mysig och trevlig tisdags kväll allihopa.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥