Scones, thé och skräckis

2011-01-14 / 22:10:36


Min dotter är mitt allt, vilket alla redan vet. Men kan ni tänka er hur stor kärleken är till ens barn? ja ni som har ban ni vet ju såklart vad jag menar och ni som inte har kan veta på ett ungefär. Men efter att pyret kommit till världen då tänds alla lampor och från och med den dagen lever man på riktigt. Jag älskar dig Halie

Ja nu är de scones bakning på gång igen, sambon står och bakar medans jag plockar fram. Till det blir det såklart en skräckfilm. Har varit slö precis hela dagen lång. Har mest legat framför tvn och varit allmänt lat. Men imorgon blir det andra bullar, lite stor städ har jag planerat in.

Angående morfar så ska vi dit och hälsa på honom imorgon, han har ju haft fullt av besök hela dagen lång. Så vi väntar med det tills imorgon. Ska bli skönt att han är sig själv och kan prata. Det var ju en ganska hemsk upplevelse ifrån min sida. Så nu vill jag minnas han som sitt gamla vanliga "ja". Vilket jag får imorgon.

Nog om bloggning. Scones, thé och skräckis väntar!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥