Ska inte på idol!

2011-01-29 / 18:55:57

Medans halva facebook ska på idol ikväll så ska jag plugga lite och sedan se en film klockan nio. Tur att jag inte vara lika förtjust i alla idolerna denna gång än sist. Hade det varit då Erik vann hade jag lätt åkt dit. Men inte värt för fem öre att åka dit om det inte vore för bra sällskap osv.

Magen växer och växer,
känner mig rätt så stor men har inte känt så mycket av sparkar ännu. Tyckte jag kände det för en vecka sedan, men icke nu. Vi får se, vill känna krabaten snart så att det känns lite mer verkligt =)

Nä, nu ska jag vila skallen en stund och sen plugga matte. So long..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥