Snart ska jag umgås med de underbara

2011-01-30 / 10:27:45

Längtar tills om någon timme. för då ska jag och Halie umgås med Camilla och hennes tjusiga barn.
Blir dessutom första gången jag får träffa söta lilla Holly. Så jag ser verkligen fram emot det. Vi ska trippa runt på affärer och umgås helt enkelt. SÅ skönt att hon kunde ta sig till Övik. Då min sambo tar körkortet så ska jag garanterat hälsa på henne med. Men som sagt alla man passar ihop med och trivs med de ska bo långt bort.

Men ska ta och äta lite frukost, duscha och sminka mig nu medans Halie sover. So long!

Sist Halie och Hemi sågs
Åsikter!
Postat av: Louise - Mamma till Wilde & en till i magen

Svar: Jag går in i vecka 11 i morgon, så jag får nog vänta ett liiitet tag till iaf. Syntes rätt snabbt med Wilde! :)

Kommenterat - 2011-01-30 / 12:31:39  | URL - http://louisevestin.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥