Stan och paradisbadet :)

2011-01-26 / 09:26:33

Godmorgon,
fick sova ut imorse. Helt underbart. Halie vaknade sex och somnade vid åtta igen. Min sambo gick upp med henne. Men nu så sover dem båda. Efter det ska vi åka buss in till stan. Ska hämta min samhälls bok idag som jag ska köpa, ska även kolla om de andra böckerna har kommit på bokhandeln. Måste också kolla efter ett par badtrosor åt Halie. Vi har ju två. Men nu så ska vi hitta ett par tjejiga så slipper folk fråga om Halie är kille eller tjej. Efter det så ska vi på badhuset. Ska bli riktigt mysigt. Halie har inte varit där på ett tag och då kunde hon inte ens gå, vilket hon kan nu. Så hon får det nog lite roligare den här gången. Är så less på skit mat så antingen gör vi oss en sallad här hemma och tar med, eller köper vi någon baguett och tar med. Får se vad sambon tycker då han kliver upp. Har i alla fall packat ner allt behövligt inför badhuset nu. Även ringt ögonkliniken för att få en tid åt Halie. Så om cirka 2 veckor ska vi dit med henne. Och ikväll blir det till att plugga samhälls. Sista dagen. Ska skriva ner två blad om två idiologier och imorgon återberätta lite. Gruvar mig, men hoppas jag uppfattat allt rätt och får ner det viktigaste bara. Nä nu ska jag ordna mig lite, snart drar vi. Ha en trevlig onsdag.


Sist då jag och Halie var och bada :)

Åsikter!
Postat av: e

tycker man ser klockrent att det är en tjej iafall :)

Kommenterat - 2011-01-26 / 12:26:56
Postat av: Fanny

åh va härligt det ser ut att bada! :)

Kommenterat - 2011-02-01 / 18:01:15  | URL - http://fannyizabelle.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥