Tack så mycket :)

2011-01-24 / 06:22:31

Tack så jätte mycket för alla fina kommentarer.
Skönt att komma ut med det faktiskt. Särskilt då man gått runt så länge och vetat och hållt tyst om det. Men nu är det ute och man slipper gå runt och dölja allting.

Om tio minuter
så ska jag klä Halie, ska gå med henne till dagmamman och sedan ruscha upp till bussen och ta mig in till skolan. Halie ska vara hos dagmamman sju timmar idag, första gången det blir så länge. Men har inget val då min sambo fick jobb idag och imorgon. Men som tur är slutar jag vid lunch imorgon så då är inte Halie där så länge. Men måste stressa lite nu för att hinna iväg..
Åsikter!
Postat av: Mina!

Fiiiin blogg! skriva gärna vad du tycker om min! :D

Kommenterat - 2011-01-24 / 17:03:57  | URL - http://hockeyolsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥