Toppen nyår :)

2011-01-01 / 14:05:03


Mitt nyår har faktiskt varit galet bra.
Började kanske inte så bra för mig då hälften av mitt smink försvunnit och såg ut som satan under ögonen. Men annars bara toppen. Vi for till Svedjeholmen och åt nyårs mat, väldigt gott. Sedan smällde vi lite raketer och smällare och umgicks en stund. Då Halie blev trött åkte vi hem och la henne och vi började spela lite spel hemma hos oss och även Jim och Carro besökte oss. Vissa drack lite och vissa var nykter. Det blev tre spel och sen blev klockan tolv och vi skrek på ballkongen och sprättade upp en alkoholfri pomac. Där efter röjde jag undan och la mig och resten av folket som var här for vid ett. Halie vaknade inte en endaste gång då det sköts raketer utanför hennes fönster. Hon sov så djupt. Tur det. Är hyffsat pigg idag då Halie vaknade tio imorse trots att vi la henne lämpligt igår. Men jag klagar inte nöjd är jag då man ändå var uppe någon extra timme igår och min stackars sambo klev upp fem och fick gå till jobbet som är en lång bit att gå. Men han har nyss slutat och är nu på väg hem igen.

Och idag vet jag inte vad som sker kanske lite film och snackset som blev över igår. Sambons bror är ju kvar här tills imorgon. Men nu ska jag chilla en stund medans Halie sover lunch!

Åsikter!
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej vännen! :) Nu är vinnaren i tävlingen i samarbete med Personligalmanacka.se presenterad.

Kika in och se om du vann!

http://adaras.se/2011/january/vinnaren-i-tavlingen-ar.html#comment



Kram <3

Kommenterat - 2011-01-01 / 16:24:53  | URL - http://adaras.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥