En tidig söndag morgon

2011-01-23 / 08:00:24

Godmorgon.
Halie vill upp tidigt hon, strax innan sju hörde jag henne in till rummet. Har nyss bytt blöja och tagit på henne kläder. Strax blir det frukost. Jag tänkte att vi ska till badhuset idag, vi familjen. Halie skulle behöva roa sig lite. Sambon slutar vid åtta så det blir ju ganska perfekt. Badhuset öppnar tio så rullar vi in där efter nån gång. Men först frukost och packning och blir hon allt för trött så får hon sova innan vi drar dit.

Fast kom nu på i sista sekund att det inte går bussar här på söndagar. Så antingen kollar vi om vi hittar någon skjuts eller får vi helt enkelt vara hemma :( will see!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥