Vecka. 15

2011-01-24 / 21:46:44

Idag stiger jag in i en ny vecka vilket känns bra och skönt, närmare ultraljudet nu. Men denna gång njuter jag av att vara gravid också. Det går ju så fort sedan är pyret ute ur magen. Till er som undra så ska vi inte kolla könet. Det var ju så mäktigt att inte veta vad Halie skulle bli så vi gör detsamma denna gång. Men sen om man råkar se på ultraljudet är det inget att göra åt. Men det är inget vi ska kolla upp i alla fall. Fotona på magen la jag in igår kväll så det får bli vecka. 15´s foton. Men tänkte istället slänga in lite skillander på mig sen några veckor tillbaka. Tyvärr har jag ingen mag bild på mig precis innan. Så det blir från då magen syns helt enkelt.

Mår faktiskt jätte bra. Den mesta tröttheten är borta och nu är det en bra tid. Så länge det varar är jag nöjd. Men humörrsvängingarna är fortfarande kvar men inte lika mycket, ogillar dem till tusen men inget att göra åt. Annars kan jag bara säga att jag mår PRIMA SKINKA!
Fotona....



Från vecka 12-15.. förlåt om dom två första är åt olika håll men hade inget åt samma. Ska bli bättre på det där.

Åsikter!
Postat av: emelie

vackra mage:D

Kommenterat - 2011-01-24 / 22:42:33  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Postat av: Louise - Mamma till Wilde & en till i magen

Ååå mysigt!



Jag vill också att min mage ska börja synas snart! ;D

Kommenterat - 2011-01-26 / 13:56:55  | URL - http://louisevestin.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥