Via ska väck..

2011-01-22 / 21:46:48


Har ni barn som har ömtålig hud så måste jag säga att via inte alls är bra. Har sett att Halie fått lite prickar men trodde det var något annat. Jag har alltid kört på billighets märken då det gäller tvättmedel men förra månaden ville jag testa via.. Men då hände det, så nu tänker jag byta igen och måste även tvätta om hela Halies garderob. Min mamma har även samma problem till min bror som inte alls tål via. Så via är inte så bra som man tror. Men visst alla är inte känslig för den sorten, men kan säga att det är en av dem vanligaste sorterna som avger det Halie fick. Ville bara tala om det ifall era barn fått så.. Men nu ska via väck och in med något nytt!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥