Äntligen vaken

2011-07-21 / 16:24:09
Har nyss ammat Eddy och han ligger nu vaken i sängen, kommer snart begära lite mera om jag känner honom rätt. Fick väcka upp honom efter 5 timmar. Pojken kan ju sova hur länge som helst. Som sagt sambon har även kommit hit efter jobbet, han är med Halie just nu ute. Vi ska snart äta grillat här och sedan bege oss hemåt. Ska bli mysigt att få sova i samma säng som älsklingen igen. Då vi varit här har jag och Eddy sovit i vardagsrummet för att Eddy inte ska väcka upp Halie. Sambon sov såklart med Halie så inte hon blev ensam i rummet. Men har inte så mycket mer att säga nu, tänkte gå och umgås med Eddy medans han är vaken och tittar.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥