Är i Svedjeholmen

2011-07-19 / 11:33:21
Sitter i Svedjeholmen just nu och känner mig pigg. Så himla skönt och amningen funkade rätt så bra inatt. Ammade vid tolv och sedan vid tre och där efter så vaknade vi halv nio så vi fick alla sova ut, riktigt skönt. Både jag och sambon kände hur vi saknade Halie imorse så vi drog till Svedjeholmen för att få träffa henne och hon blev så glad. Sprang och gav mig en stor kram.. Kände hur varm mitt mamma hjärta blev då. Så nu sitter vi här och umgås lite och Eddy sover för fullt i sin bilstol.

Sambon ska jobba på torsdag så då tänkte jag sova över hos mamma så jag kan få lite hjälp med Halie. Känner att jag vill få igång amningen bra innan jag blir själv med de båda. Tur man har en snäll och förstående mamma. Som sagt man känner verkligen hur det är att vara tvåbarnsmamma det är ett hårt arbete.. Särskilt då dom har olika behov.. Men med vilja, kärlek och starkhet så klarar man nog det mesta.

Kärleken till er är oslagbar
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥