Badning och annat

2011-07-05 / 23:06:09
God kväll.
Har varit full rulle idag. Först så åkte vi till nyänget och badade, men så fort vi kom dit så kom molnen fram och det börjader små regna så Halie var inte alls intresserad utav att bada så hon satt mest bredvid oss och käkade godsaker och huttrade. Hon är ju så kall blodig lilla gumman. Där efter så åkte vi hem till mamma och Anders så fick Halie sova lunch i bilen. Vi fick även middag här och innan dess så åkte vi till rusta, willys och ÖB. Väl hemma hos mamma och Anders igen så bestämdes det att vi skulle sova här för att sambon ska hjälpa till med huset här imorgon bitti.

Halie kände på vattnet en snabb sväng

Sitter bland molnen


vår finaste tjej

gumman fick gå i sockar en bit eftersom att hon badat skorna

Då Halie somnade så blev jag otroligt sugen på ostkrokar så jag kände mig tvungen att köpa det.. Så jobbigt att tänka sig för gällande socker hela tiden. Så idag sket jag fullständigt i det.

halie gillar också att tala i telefon


Om vädret är fint imorgon så blir det till att bada igen och kanske är Halie mer sugen på det också
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥