Badning står på schemat

2011-07-05 / 12:37:17
God lunch eller vad man nu säger denna tid.
Halie äter just nu lite lunch där efter så kommer mamma hit och vi ska dra iväg och bada. Fast det blir ju bara Halie som ska bada, så stor som jag är så hoppar jag helst inte i. Vi kan inte ta våran bil heller eftersom att min sambo glömde nycklarna i Umeå igår kväll. Men vi har tur att han har en vän som är ute och kör och jobbar där just nu så han ska ta dom åt oss.

Inatt har jag inte sovit så väldans bra, bebisen är så tung så fort jag byter sida svider det till i hela magen. Rätt så jobbigt då man försöker vila ut sig inför förlossningen. Men jag får härda ut nu den sista tiden. Jag vet att jag klagar massor nu. Men varför tror ni då att jag har en blogg? jo för att skriva av mig.

Men nu så tjurar gumman så vi ska börja och dra oss till badstranden. Ha en härlig dag i solen alla, för det ska vi ha :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥