Bara jag och Eddy hemma

2011-07-29 / 15:48:11
Sitter nu hemma själv med Eddy. Halie följde med min bror, Malin och alla de andra till Nyänget för att bada medan jag och Eddy gick till bvc. Jag använde bärselen för första gången gick ju hur bra som helst. Snacka om lätt det kändes mot för en stor barnvagn. Som sagt Eddy hade gått upp fint och bra. Han väger nu 4490 gram och är 55 cm lång. Och han ligger lite över mitten kurvan. Som jag trodde Halie har alltid legat i mitten från hela graviditeten och efteråt. Eddy ligger över. Inte mer än rätt att en kille ligger lite över =)

Snart slutar även sambon på jobbet och då ska han hämta upp Halie i Nyänget och där efter ska vi göra middag och städa. Jag städade lite imorse men orkar inte städa mer just nu, utan jag njuter av lugnet och vilar upp mig lite.

Imorgon så ska vi umgås med Tina, hennes karl och deras söta dotter Joline. Ska bli riktigt kul att få träffa de. Har ju inte ens träffat deras dotter ännu så.


Men nu gnäller Eddy, dags att byta blöja på honom.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥