Barnmorskan idag

2011-07-11 / 14:46:53
Önskar att jag kudne uppdatera mer än jag gjort. Men vår dator har börjat krångla åter igen, så jag passar på lite nu medans jag är i Svedjeholmen.

Idag var jag, Halie och mamma hos barnmorskan och det gick bättre än sist. Blodsockret såg fint ut, bebisens hjärtljud liak så och hade hjärtslag på 140 och omfången på magen  hade inte stegrat lika mycket som sist. Hade lite dåligt i min egen puls men det är rätt så vanligt nu på slutet och särskilt nu då det är varmt ute. Så nu återstår endast ultraljudet på torsdag. Annars är det bara att vänta på att få föda för nästa tid på bm är 26 juli och då har jag gått över tiden och det hoppas man ju inte. Vet inte alls hur det är nu om jag får gå över eller inte så mycket ny information för varje gång. Kan ju säga att jag är riktigt less nu, orkar knappt med min vardag och all dess tillbehör.

Snart kommer älsklingen hem, eller snarare till Svedjeholmen. Han har en del kvar att måla på huset. Mer än så sker inte idag. Hoppas jag kan uppdatera snart igen. Ha det finast alla som läser
Åsikter!
Postat av: Missi

Kolla in denna tävling! Så himla fina väggmotiv :)



http://lolad.blogg.se/2011/july/tavling.html#

Kommenterat - 2011-07-12 / 20:11:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥