Blev myspys igår

2011-07-30 / 10:04:22
Fick sovmorgon av min älskling. Och det behövde jag kände jag, fast han lär ju vara trött som var uppe mycket längre än mig igår.

Som sagt igår kom Malin, Kim, Hampus, Anton och Therese hit.. Vi åt tacos och umgicks lite.. Lite senare så drog Anton och Therese så sambon gjorde kladdkaka och till det såg vi på "The Truman show". Jätte bra film som jag sett minst fem gånger nu. efter det så blev det lite Wee. Spelade till halv ett sedan gick jag och la mig bredvid Eddy. Han vaknade inte förän vid sju och ville ha mat så det kändes ju toppen bra.

Idag så ska vi ju umgås med Tina, Johan och Joline. Vi ska åka till Nyänget och bada. Så det ska bli trevligt. Men nu ska jag packa lite så vi hinner. Ha en underbar lördag!
Åsikter!
Postat av: Alexandra

Svar: Joo dem hade mycket fina djur och titta på :) Ni får ta ett besök på kolmården, dem är jätte stora.

Kommenterat - 2011-07-30 / 11:44:05  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥