Dagens

2011-07-13 / 13:41:07
Och nu till dagens.
Har sovit halv dåligt inatt så jag tänkte vila mig på en stund och se så jag blir pigg. Måste ju hålla mig pigg nu då det närmar sig. Mormor och Halie är uppe och sover, mormor skulle bara lägga henne men tror att somnade själv då det var en timme sedan hon gick upp med Halie. Sambon jobbar till fyra idag. Idag sker inget speciellt, vad kan man göra då man är så gravid som mig? inte så mycket med alla dess besvär.

Har nämligen inget roligt att nämna idag, bara att det är 9 dagar kvar till BF. Vi hörs senare

Morbror Basse och Halie myste imorse
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥