En trevlig dag med trevliga människor :)

2011-07-30 / 23:49:14
Idag har det varit fullt upp..
Jag och familjen har umgåtts med Tina, Johan och deras gudomligt söta dotter Joline. (Det blev inget bad). Först så tog vi oss en fika på oscarsgallerian där efter så gick vi på cubus och där fyndade jag ett linne åt Halie. Efter det så drog vi på ÖB och där köpte jag en ny amnings bh och billig snus. Efter det så blev vi erbjuden att äta mat hos de och få se hur de bor. Dom bodde i ett jätte fint hus och vi grillade och hade det allmänt bra. Synd bara att man måste hem så tidigt då Halie har sina sov rutiner. Men kul har man haft och jag hoppas det inte dröjer länge tills vi ses igen. De är verkligen trevliga människor jag gillar att umgås med.

Då vi åkte ifrån de så stannade vi upp i Svedjeholmen. Mamma och de andra hade precis kommit hem ifrån deras lilla semester tripp. Halie blev ju överglad att få se mormor och jag fick en stor kram av min syster, det värmde :) Där efter åkte vi hem och la Halie och jag ammade Eddy och nu så sover han i sängen så jag funderar själv på att lägga mig är ruskigt trött ikväll.

Mina finaste hjärtan!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥