Förlossningen idag

2011-07-04 / 19:54:08
Mitt upp i allt (då vi fått veta om Bengans dödsfall) så tyckte jag att jag fått så mycket flytningar men var ju inte säker om det var det. Så min oroliga mamma ville att jag skulle ringa in till förlossningen så då gjorde jag det. Berättade läget och fick genast åka dit. Mamma fick följa med mig eftersom att min sambo skulle på doktorbesöket vid samma tidpunkt. Väl där så började de med ett kiss prov och ett ctg. Denna gång hade jag inte lika starka sammadragningar men de kom lika tätt som sist jag gjorde ctg. Efter den så kolla de blodtrycket och det såg bara fint ut. Blev även gyn där de kolla om det var flytningar eller vattenavgång. Men det var bara flytningar så det var bara bra sa hon. Kollade även om bebisen sjunkit ner, men det var detsamma som sist, otur nog. Sedan åkte vi hem.. Men jag måste ju som åka in så fort jag känner att det är något för då kan jag slippa komplikationer med navelsträngen. Jag hoppas att bebisen vill dra ner sig helt nu och att huvudet inte ska vara så böjligt så slipper jag oroa mig. Men det är vanligt att det är så som omföderska.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥