Fullt upp med amning

2011-07-18 / 18:55:47
God kväll.
Sitter just nu och njuter av lugnet här hemma. Eddy har skrikit hela natten, halva morgonen och en hel del nu på eftermiddagen. Det beror på att han inte gillar att jag fått mycket mjölk nu då jag ammar. Så han är riktigt arg men det gäller att kämpa på och inte ge upp så kommer det gå tillslut. Idag så såg jag att han fick i sig mat så det känns ju tryggt. Just nu så sover han här i soffan bredvid mig.
Saknar Halie så mycket önskar att hon kunde vara här just nu. Men på onsdag så ses vi igen, kommer krama sönder henne. Får även hoppas att min amning blivit bättre så att Eddy är mer nöjd med sin vardag. Annars är han en riktigt go kille med charmen i sig.
Var även på BB för doktorbesök idag, allt såg fint ut med honom. Så nu är det bara att amma på och se så han går upp i vikt. På fredag eftermiddag kommer en från bvc hit och då skall han vägas.
Åsikter!
Postat av: Caroline - mamma till Theodore & gravid igen.

Du kan inte pumpa lite innan du ammar? Så fick jag göra för Theodore när jag ammade honom :)

Kommenterat - 2011-07-18 / 19:10:34  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥