Fyndat på loppis

2011-07-31 / 17:33:10
Idag blev det fullt upp.
Sitter just nu i Svedjeholmen. Sambon har målat här idag och medan han gjorde det så stack jag, min mamma och Eddy till en loppis där jag fyndade märkesväskor, cheepmonkey brillor och en minnes tavla. Vart riktigt nöjd. Efter det så fann jag och mamma en skylt där det stod auktion så vi åkte dit. Hade jätte kul där. Mamma fyndade lite möbler och tallrikar. Efter det åkte vi till Svedjeholmen. Vi var borta i fyra långa timmar. Och nu så ska vi äta pizza och efter det ska jag söka fram massvis med saker att sälja. Vi ska ha loppis imorgon Så det ska bli kul, får väl se om något säljs eller inte. Men nu ska jag se om Eddy vill ha mat. Han har sovit i snart sex timmar
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥