Grattis till mig

2011-07-15 / 00:22:39
Idag fyller jag hela 23 år. Vad är positivt med den åldern? Ja något speciellt är det ju.. Kommer nämligen in på 23 års krogarna.. Inte för att jag ska ut, men sedan någon gång kan det vara bra att vara 23 år. Ska inte fira den så mycket utan blir väl lite tårta hos oss imorgon med några annhöriga så det ska bli mysigt. Förutom att det är en bra dag för mig så är det en jobbig dag för en hel del andra imorgon. Bengans begravning sker och det kommer vara mycke ledsna miner. Men till tårtan skall jag tända ett ljus för vår älskade Bengan. Men nu måste jag säga godnatt så jag kommer upp imorgon.
Förra året då jag fyllde år!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥