Hem ljuva hem

2011-07-25 / 07:55:12
Godmorgon.
Klockan halv sju ville Halie upp denna morgon. Sambon är påväg till jobbet så det blir första gången jag ska ha barnen själv. Hoppas det går bra, men det gör det så länge jag tillåter det.

Vi fick ju åka hem igår ifrån sollefteå.. Eddys gulsot hade sjunkit bra och nu får man bara hålla tummarna att det inte blir mer utan att det blir mindre dag för dag. Bvc skulle hålla koll på det där.

Just nu så sover Eddy i våran säng och Halie springer runt här hemma och leker med typ alla skor hon hittar. Efter hon sovit lunch så funderar vi på en promenad. Får se vart vi hamnar =)

Foton sen vi var i Sollefteå och då vi kom och hämtade Halie hos mormor.

Gumman hoppade i med kläderna på =)
Åsikter!
Postat av: Jennili-mamma till Saga & Liam

Hejsan!

Dom är otroligt söta :)

Måste få fråga om han hade blivit gul I ögonen med?

Fick en pojke I juni och han fick gulsot så ögonvitorna blev gula.

Vi fick också komma hem och bli inlagda efter efterkontrollen.

Hoppas allt går bra och lycka till :)

Kommenterat - 2011-07-25 / 10:20:53  | URL - http://jennilil.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥