Jobbig dag

2011-07-06 / 20:23:09
Puh vilken dag. Har bara känt mig allmänt ledsen över saker och ting idag. Ska väl inte utrycka mig om vad. Men nu mot kvällen kände mig nådigt gladare. Men är helt slut på i kroppen. Men jag gör mitt bästa. Vi har även varit på badstrand idag men jag satt i biloen under hela tiden eftersom att jag kände mig inte alls på humör och ville inte smitta ner alla med det heller.

Gumman fick lite kladdmuffins innan det var dags för en dusch och sängen, det uppskattades som ni ser

Imorgon så kanske jag får två besök ett besök innan ett ifall det gick och efter det så kommer Sofie med hennes fina familj och stannar till på lördag. Så det ska bli riktigt mysigt att få rå om dom.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥