Kvällens sista inlägg

2011-07-04 / 22:23:56
Alla tankar går till Bengan och hans son idag, så svårt att fokusera på annat. Men har gjort mitt bästa. Tur jag hade en snäll dotter som somnade direkt jag la henne i sängen. Sånt uppskattas en sån här kväll. Ser i alla fall på en riktigt bra film på 9an. Efter den ska jag nog gå till sängs och slå på tvn i rummet och se lite innan man somnar. Sambon kommer nog hem sent ikväll. Har dessutom inte orkat städa idag, typiskt att man bör göra det varje dag för att det ska se bra ut. Men idag fanns ingen ork.. Thats it, jag och älskling får väl städa lite imorgon tillsammans istället.

Har fullt av sammandragningar, men det kan man ju ha hur mycket av som helst. Önskade bara att det kunde komma igång. Är så less på tyngden nu och alla dess symptom. Med Halie var det inte alls samma sak allt var så bra och på slutet så var det inte alls såhär.. Jag var så nöjd som fick henne på BF. Men det är väl för att man gruvar sig med. Den 15 juli stänger BB i Örnsköldsvik (samma dag jag fyller år). Så då blir det Sollefteå man måste åka in till, känns inte alls givande. Så min dröm är att lillen skall komma ut 10-13 juli.. Men det man vill brukar ju inte ske. Så det sätter nog igång strax efter 15e bara därför. Men glad är jag ändå som snart ska få hålla i en liten bebis i min famn ännu en gång, vilken upplevelse jag och min älskling ska få uppleva igen. Magiskt och spännande!

Tänker se klart filmen nu, men vi hörs av mer imorgon!

Gumman och sin älskade cykel
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥