Kvälls prat

2011-07-28 / 19:34:45
Nu försöker vi lägga Halie. Hon har ju växasäng sen typ 2 veckor tillbaka och vi har börjat köra med att vi går med henne direkt till sängen efter att ha sagt godnatt en gång. Där efter får man bara gå in med henne till sängen tills hon somnar utan att säga något. Igår tog det en halvtimme. Vi får se hur det går idag. Hon har ju aktiverats rätt så bra då vi varit ute i solen och badat hela dagen. Får hoppas att det går fort. Sambon hade tänkt att göra en kladdkaka med grädde ikväll. Och kanske kommer brorsan, hans tjej och Hampus över och spelar. Om det hinns vill säga, vi får se det var planerat så iaf.

Eddy ligger och sover på soffan och jag vill känna lugnet nu en stund, har haft fullt upp med de små hela dagen.

Imorgon ska jag och Eddy på bvc för att väga honom och se hur mycket han gått upp i vikt. Halie får umgås lite med brorsan och resten hemma hos de medan jag och Eddy är där. Sambon jobbar ju så han kan inte närvara och då känns det jobbigt att ha båda med sig. Tur brorsan bor granne med oss =)
Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Tack så mkt!^^

Kommenterat - 2011-07-28 / 19:56:09  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥