Lite graviditetes tankar osv

2011-07-13 / 19:14:06
Har bara latat mig hela dagen och då menar jag hela dagen.. Antingen legat i mamma och Anders säng eller så har jag bara suttit i köks soffan. ur jag har en sn'äll mamma som hjälpt till med Halie idag, det är jag enbormt tacksam för. Men nu vill mamma verkligen få ut dig. Med Halie var det inte alls så utan slutet var lätt och så kom hon bara. Denna gång är helt annat. Börjar tappa tålamodet och vill bara ha ut den lille nu. Känner mig otillgänglig då det gäller Halie, så jag känner mig inte som världens bästa mamma nu heller. Vill kunna ta hand om min snutta som vanligt igen och vår nya såklart. Visst det är inte långt kvar nu. Men varje dag blir tyngre och tyngre. Men till det bra, imorgon så ska vi på ultraljud så det är riktigt spännande. Då får vi se om fostervattnet ökat eller om bebisen blivit större. Ska skriva lite frågor på en lapp ikväll så jag får med allt jag vill veta. Det var barnmorskan som tipsade mig om det. Och om inget hjänder tills imorgon kväll så ska jag på bio med min syster. Hon ska bjuda mig, visst är hon snäll? vi ska nämligen se Harry potter del 2. Vi såg ju del 1 sist. Men då beror ju allt på bebisen och ultraljudet, man vet ju aldrig vad som kan ske som sagt.

Vecka 39
Nu har magen sjunkit en hel del
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥