Lyckligare än lyckligast

2011-07-16 / 16:48:08
Ni som grattade mig igår har nog grattat oss för vårt underverk också. Igår fick jag vi en son på min födelsedag, kan man få en bättre present? det skulle jag inte tro. Tänker såklart lägga in en förlossningsberättelse. Men det får komma då det är lite lugnare och jag har orken till att skriva ner allt.

I vilket fall är vi hemma hos mamma, eftersom att Halie är så aktiv så måste man ju tänka på henne. Det går rätt bra med henne och Eddy. Förutom att Halie lyckats ge han ett litet klösmärke. Men så kan det bli, hon blir snart van med att han finns i vårat liv.

Snart blir det mat och där efter ska jag och älskling unna oss ikväll, ska köpa hem lite godis och dricka dessutom har vi chips och ostkrokar. Så vi ska passa på att ha mys kväll så länge barnen tillåter oss det..

Känns helt otroligt att vi nu är tvåbarnsföräldrar.. Är lyckligare än lyckligast just nu.
Åsikter!
Postat av: Emelie

Han e så sjukt söt lilla gubben. Vilken underbar present du fick eller ni fick:D<333333333333333

Kommenterat - 2011-07-16 / 17:56:29  | URL - http://emelieochsilas.bloggplatsen.se
Postat av: Tina

Han är super söt :), så glad för eran skull! ´<3

Kommenterat - 2011-07-16 / 18:44:52
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Fantacia

Grattis =)

Kommenterat - 2011-07-16 / 23:37:14  | URL - http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, grattis! Vad roligt att han ville kika ut några dagar före bf :) Hoppas allt gick bra. Kram!

Kommenterat - 2011-07-17 / 00:01:57
Postat av: Emma - Mamma till Ebba

Glömde ju skriva vem jag var, haha :) Sorry!

Kommenterat - 2011-07-17 / 00:02:37  | URL - http://emmaeskola.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥