R.I.P ♥

2011-07-04 / 18:01:25
Började med att min sambo fått prickar så vi fick åka in till vårdcentralen och där efter fick han en tid hos doktorn senare så då drog vi iväg till hans jobb och sa att han inte kunde jobba. Där efter fick vi ett riktigt tråkigt samtal. Jag och min sambo fick veta att hans kompis pappa dog imorse. Världens bästa Bengan. Fick sådan chock att just han försvann ifrån världen bara sådär snabbt. Känner mig så sorgsen idag för min och andras del. Särskilt hans sons del, lider med honom. Min sambo drog nyss iväg till Umeå för att finnas lite för han ikväll. Kan inte fatta att jag aldrig mer kommer att få se dig igen. Det är ofattbart, hur kunde du bara försvinna så hastigt. Kommer kännas riktigt tomt nu då man aldrig mer kommer att kunna träffa dig i Umeå.
Vila nu i frid älskade vän, du är omtyckt av så många och vi kommer alltid ha dig i våra minnen!

Sedan hände det mer. Skriver det i ett annat inlägg då det handlar om graviditeten!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥