Snart ultraljud

2011-07-14 / 10:50:55
Godmorgon people.
Klev upp för en liten stund sedan, känner mig hängig som vanligt men tur att det brukar ge med sig efter cirka 3 timmar och då är det ultraljudet som gäller för mig och min sambo. Och ingen bebis vill ut ännu, verkar trivas som fisken i min mage. Är också kvar i Svedjeholmen men ikväll rör vi oss hemåt för det måste ordnas inför imorgon då jag fyller år. Ska bara bjuda på lite tårta osv, är ju inte så speciellt att fylla år. Men för första gången så fyller jag år på en helg dag och just då är man gravid och just 23 fyller jag.. Så man kommer ju in på 23 år krogarna nu. Men som sagt jag hinner gå ut senare. Det viktigaste nu är att lillen mår bra och vill titta ut snart.
Men nu så ska jag ta mig en dusch, sminka mig lite (var ett tag sedan nu känner jag) och där efter åker vi till ultraljudet. Halie får stanna hos mormor.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥