Sollefteå BB

2011-07-23 / 13:44:33
Sitter just nu inne i vårt rum, jag och sambon. Eddy har solat hela natten ocj jag har just ammat honom så nu ligger han i pappas famn. Igår då bvc kom hem till oss nämnde jag om att jag tyckte Eddy var så gul och att det inte blivit mindre. Så hon ringde till doktorn i Sollefteå och då tyckte de att vi skulle komma in. Så vi fick ta bilen och köra över 9 mil. Kom hit igår kväll runt sju. De tog ett värde och såg att han låg precis på gränsen till gulsot så de tyckte vi skulle stanna och sola han över natten. Det har gått bra, imorse upptcäkte jag att han dragit av sig sin ögonbindel alldeles själv. Sötnosen rä så stark och rör sig himla mycket. Snart ska vi gå och ta frukost för klockan elva så ska vi ta ett nytt prov för att se om gulsoten minskat om den har det så får vi åka hem idag, annars så måste vi ligga över en natt till. Så håll tummarna för Eddy nu, vi vill ju hem och mysa med gumman vår som är hemma hos mormor.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥