Städning och bvc

2011-07-29 / 07:31:19
Godmorgon.
Imorse vaknade Halie sex, blir ju bara tidigare nu då hon börjat sova i växasäng. Precis då jag ammat klart Eddy så kom hon in i rummet så det var bara till att kliva upp. Känner mig redigt trött nu, men jag får hålla ut. Tänkte snart ta och städa lägenheten.. Där efter ge Halie lunch, sova ner henne och sedan går jag och Eddy till bvc för koll. Efter det så blir vi bara hemma. Idag har vi inte planerat mer än så. Vi har ju faktiskt varit ute i förrgår och igår. Men är vädret fortfarande fint efter bvc så kanske vi gör något .

Så skönt, sambon jobbar inte i helgen så då får man sova ut lite mer, särskilt då man är två som tar hand om barnen. Skulle behöva sova någon extra timme, särskilt då man är upp och amma om nätterna och har en dotter som vill upp så tidigt.

Men nu så ska jag börja inta städning här hemma så något blir gjort. Vi höres av senare :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥