Sussar så sött

2011-07-21 / 11:29:31
Nu ligger mina snuttisar och sover. Var så mys att få lägga Halie igen det var ett tag sedan. Då jag var höggravid så tog ju min sambo ann det jobbet. Hon testade mig lite men till slut så somnade hon. Eddy har sovit lite längre men han sover ju för det mesta. Nu då amningen funkar måste jag ju säga att han är en riktigt snäll pojke.. Sover otroligt mycket mer än Halie. Men vad jag har hört så brukar pojkar sova mer och det stämmer iaf in på mina snuttisar.

Vi tänker stanna och äta god middag hos mamma idag hon ville det och där efter hem.. Måste tvätta har sjukt mycket tvätt nu och särskilt då en till liten har kommit till världen. Sedan ska vi även umgås med min sambos mamma som kommer och besöker. Blir nog roligt för henne att få se Eddy.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥